FOTOWEDSTRIJD

Doe jij ook mee met de fotowedstrijd van Wijkraad Floriande?
Van jong tot oud en van onervaren tot ervaren fotograaf: iedereen is welkom om deel te nemen aan deze wedstrijd.
Je maakt kans op schitterende prijzen met als hoofdprijs
een mooie vergroting van je foto op posterformaat!
aangeboden door: Foto De Bock

Laat je creativiteit de vrije loop en maak een mooie, grappige of originele foto.
En vergeet vooral niet te genieten met het maken van de foto!

Aan het einde van het jaar worden de winnaars bepaald door een jury die bestaat uit de eigenaar van Foto de Bock, de gebiedsmanager, skatecoach Jouri en 2 leden van de jubileumcommissie.
De winnaars worden bekend gemaakt tijdens onze bewonersvergadering/nieuwjaarsborrel op 9 januari 2023.

• Insturen kan vanaf nu tot uiterlijk 23 december 2022.
  • Er moet iets op staan uit onze wijk Floriande, vandaar dat we je vragen om aan te geven waar je de foto genomen hebt.
  • Je kunt alleen JPG of JPEG bestanden uploaden.
  • De maker van de foto behoudt het volledige auteursrecht en geeft alleen toestemming voor eventueel gebruik van de foto voor onze website en andere promotionele doeleinden van de wijkraad.
  • Aanstootgevende foto’s worden gediskwalificeerd.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Je kunt je foto e-mailen naar:
o.v.v. je volledige naam en de locatie van je foto.
Mocht je de instellingen van je camera willen delen, zet deze er dan ook bij.